16januari

Snart kommer mamma hit och och ska fika med mig, det är ju fettisdagen idag! Hoppas att hon har med sig semlor, för det har jag inte fått någon idag än.. Jag kommer bli en riktig tjockis under graviditeten, så mycket som jag fikar hela tiden! :)

Krille och jag ska åka och kolla på en barnvagn som vi hittade på blocket igår, vi åker när han slutat jobbet. Det är en Emmaljunga edge duo combi tror jag att den hette. Och den har vi varit och kollat på flera gånger på babyproffsen. Där kostar den runt 8000kr bara för vagnen, sen tillkommer ju väska och alla andra tillbehör. Så jag hoppas att den är lika fräsch som det ser ut som på bilden på blocket för då köper vi den, där ingick det väska, myggskydd regnskydd osv. för bara 5000kr!


Den vagnen är det, men vagnen vi ska och titta på är svart med lite grått.



Nu ska jag göra kaffe, är galet fikasugen! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0