17dec

Det blir storstädning här hemma idag! Det första jag möttes av när jag gick upp var att katterna har rivit ner min ena gardin i vardagsrummet plus att dom har haft race i hela lägenheten. Inte okej! Nu ska dom ut. Jag bryr mig snart inte om vart dom tar vägen. I helgen ska vi köpa julgran och baka julgodis :) Sen ska vi spela bingolotto på söndag!! :) Kommer vinna 2miljoner, känner det på mig. Alla julklappar är inhandlade förutom Krilles och mammas. Mamma kunde inte låta bli att köpa just den presenten som jag köpt åt henne, nu såhär innan jul. Så nu måste jag ta mig ut och försöka hitta på någonting nytt. :) Men det ska nog gå bra, jag har aldrig haft problem att shoppa förut!

Jag fyller år om lite mindre än en vecka! Det ska jag fira med mina närmaste vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0