3dec

Det är middag hos Krilles föräldrar ikväll, vilket det brukar vara varje fredag . Och jag kan väl erkänna att jag att jag stannade hemma för att jag var ganska sugen på att spela vårat nya xbox kinect. Jag har aldrig gillat tv spel och sånt. Men det här verkar kul! Men jag insåg ganska fort att det inte var roligt att köra själv, så här sitter jag och väntar på att Krille ska komma hem igen. Hoppas att det är lika roligt som det verkar!

Jag var på marieberg igår, gick loss totalt och köpte det jag ville ha. Så därför kom jag hem med ett par nya skor, en halsduk och en ny tröja/jacka. Och så fick Krille tv spelet, lite som en julklapp.. Egentligen var resan en julklapp. Haha hoppas att jag får någonting i stil med det jag gett honom nu då!! ;D
Ne men jag gillar att GE, inte att FÅ.. ehehe

Idag har vi städat, verkligen grovstädat hela lägenheten. Känns riktigt skönt! Så nu kan man tända ljus, värma glögg och bara mysa. Känns lite konstigt att vara ensam hemma. Man vet inte riktigt vad man ska göra :)

Men nu ska jag sluta blogga! haha, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0