30dec

Wilma blev ett halvår igår. DET ÄR INTE KLOKT VAD FORT TIDEN GÅR! Hon fick lite fina halvårs presenter.

Försöker vara så mycket som möjligt med Tammie eftersom hon snart åker tillbaka till Luleå igen. Men jag har sagt att jag ska skynda mig med körkortet för nu har jag ju en bil som man kan köra med där uppe. ;) Vi shoppade nyårs kläder igår. Wilma outfit blir en guldig klänning med svarta lack skor, snygga tjejen!! Lägger ut en bild på klänningen och skorna. Den är verkligen super söt tycker jag.




Wilma var med tjejerna på java igår.

Planerna för idag är att göra wok. Jag har längtat efter det i flera dagar nu. Sen ska vi städa och rensa i lägenheten, det behövs verkligen för vi får inte plats med grejerna i skåpen och garderoberna längre, så allting ligger lite överallt. Sen ska vi kanske ha visning snart, så det är lika bra att börja ta tag i det här redan nu. Mycket som händer nu. Hoppas att det blir en flytt snart så wilma kan få ett eget bebisrum! :)

Lägger upp en bild på min nyaste bil också, Emma och jag konstaterade igår att jag har haft fem bilar totalt. Men aldrig tagit körkort. Men vi kör på femte gången gillt! Nyår löftet blir att gå ner massa kilon och skaffa körkort! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0