27dec

Jag har svid i ena ögat. Wilma viftade till mig och det var jag absolut inte beredd på så nu är jag halvblind! Kul att testa på det också kanske.

Vi vaknade sent idag, halv tio ringde pappa Krille och väckte oss. Skönt med en bebis som sover länge, hon sover sålänge jag sover verkar det som. Ikväll är det kalas för mig! Hela släkten ska få plats här hemma i våran lilla tvåa på 65kvm. Jag ville egentligen ha kalaset hos mamma och pappa men det fick jag inte. Men det ska nog gå bra, 17pers i våran soffa! JIPPI :) Någon bättre lösning får jag försöka komma på innan dom kommer, dom kan ju inte sitta på golvet, stackars. Intressant läsning!!

Måste hjälpa Krille med städningen nu, pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0