25dec

Jag sitter med mina fötter i ett varmt fotbad och massagestolen är på. Min älskling hoppades nog på att få slippa höra tjatet om att jag vill ha både rygg och fotmassage när han köpte det till mig i julklapp.

Jag fick massor av bra saker igår, men det är inte slut på presenter än för mig del, på måndag ska jag ha födelsedagskalas för de släktingar som inte har firat mig än. :) Känns lite bra. Sen tycker jag att det känns skitbra att det roliga inte är över efter det heller för då åker vi till teneriffa i en vecka. Jag längtar till värmen nu kan man lungt säga!! Usch för vintern.

En ny bil är på g här hemma också, vi är aldrig nöjda i den här familjen. Det ska alltid hända någonting kul och någonting stort. Kallas det storhetsvansinne? Den här gången blir det nog en xc90 :)

Nu ska Krille och jag kolla på film och sen fortsätta leka med alla våra leksaker som vi fick igår. Wilma sover och har en vilodag idag. Det var riktigt hektiskt och hysteriskt för henne igår. Mot kvällen var hon helt hyper, gullan :/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0