21dec

1 dag kvaaar!

Tredje dagen med illamående. Känns inte helt okej när jag fyller imorgon. Hoppas att det kommer gå över under dagen! Jag har planerat att träffa syster en sväng idag. Upp på stan och köpa lite julklappar. Sen ska vi försöka hinna med att sola också! Men innan det kommer soc på hembesök. Åh vad jag längtar. Jag älskar hembesök.

Jag kom inte på något roligare att bjuda mina älskade vänner på så det blir tacos. Men den maträtten går ju oftast hem så vi kör på det! Kommer bli roligt att träffa alla, man träffar ju inte alla lika mycket längre. Lite synd, men man växer ifrån varandra och har helt olika liv nu. 

Igår kom min syster hit och vi gjorde julbord till hela grannskapet ungefär. Vi hade inte planerat att göra så himla mycket mat, men så blev det. Så vi bjöd hit mamma och pappa. Riktigt gott blev det också, vi hade nog allt man ska ha. Förutom ål, vet inte om det är så populärt längre. Jag har aldrig provat det, verkar äckligt! Sen klädde vi julgranen (medans mamma och pappa sov i min soffa. haha) Den blev bullig och mysig! Kanske lägger upp en bild på den senare om jag hinner.

Nu ska jag pussa på en skitig Krille som precis kom hem!


<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0