20dec

2 dagar kvar! Nedräkningen har börjat, dock lite sent. Men bättre sent än aldrig tycker jag. I år ska jag inte fira min födelsedag med släkten, så som vi brukar göra. Jag ska ha födelsedagsfest för mina vänner istället. Tänkte bjuda på någon mat, har inte kommit på vad jag ska bjuda på än bara. Tacos är ju lätt men det har vi ätit så mycket den senaste tiden så jag tänkte komma på någonting annat gott.

Jag har inte sovit mycket inatt. Måste varit mer än bakfylla igår, för jag mår fortfarande inte bra. Men allt här hemma stannar inte upp bara för att jag mår dåligt även om man skulle önska det just nu! Klockan 6 vaknade Wilma och var hungrig. Sen sov hon till åtta. (som tur är, annars hade jag inte fått någon sömn alls inatt.) Snart kommer Krille hem ifrån jobbet! Då ska vi åka iväg och handla mat, för nu är det tomt i kylen och frysen. Efter det ska vi ta in julgranen och pynta den.

Mormor och Morfar kommer nog förbi på kaffe i eftermiddag också. Hon ringde förut och lurade mig att de också bokat en resa till teneriffa den 18 januari, snacka om att hon lurade mig för jag gick verkligen på det! (Jag har inte vågat berätta något för dom om resan även om vi pratar ganska ofta och om allt) Och gud vad hon och morfar tyckte det var roligt. Det tyckte inte jag!

Nej nu ska jag göra oss klara så det bara är att åka när Krille kommer!

Btw så tycker jag själv att jag har blivit duktig på att blogga lite igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0