19dec

Jag längtar bara bort härifrån. Jag är trött på snö, sverige och människorna här. Snart ska jag till värmen och bara ta det lungt och vara med mina underbara, släppa allt som har med skiten här hemma att göra! Ska bli så UNDERBART SKÖNT!!!

Mamma Frida och Pappa Kristoffer var ute och festade igår. Krilles syster, Josefin hade 20års fest och sen gick vi vidare till strömpis. Träffade bla. min bästaste Oscar där! Idag har det varit en ganska stillsam dag. Vi ska snart sätta på en film, vi ska se day and knight och mysa! Wilma sover redan, hon somnade halv sju och verkar vilja sova för natten nu. :)


Jag är så otroligt lycklig med mina två <3



Kommentarer
Postat av: Oscis

Strömpis var skojsiii

2010-12-19 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0