9april


Gårdagen: Amanda kom hit och jag skulle hjälpa henne att färga håret, men vi ångrade oss när vi kom på att hon hade en ganska snygg hårfärg just nu. Utväxten får bli lite längre innan vi färgar det igen! Syster kom hit och åt med oss och så gjorde vi oss iorning för en sväng till marieberg, skönt att ha bil och kunna ta sig vart man vill, när man vill! Körkort skulle inte sitta fel just nu. Bara transportstyrelsen skulle kunna få tummen ur snart!?

Jag köpte mig ingenting förutom en chai latte och ett snyggt läppglans, nu får man välja hur man vill ha det..  Antingen är man snygg med läppglans utan puss eller så är man ful utan och får massa pussar. Krille gillar inte att pussas med läppglans, konstig kille de där;) Min rygg klarar inte att springa runt i massa affärer i timmar längre så vi åkte hem ganska fort.

Min karl hade städat när jag kom hem, det är exrta roligt att komma hem då! Frågan är hur roligt han tyckte det var att komma hem igår när tre stycken tjejer hade sprungit runt och haft grejer typ överallt? Stackarn. Va inte riktigt meningen att han skulle behöva städa upp efter oss.. Men det tackar vi massa för!

Idag försöker jag bara fördriva tiden på datorn, finns inte så mycket annat att göra. Krille slutar tidigare och då hoppas jag att vi hittar på någonting roligt! :)

Jag ska försöka få tag på biljetter till risbergskas vårkonsert som är imorgon, skulle vara roligt att se. Dock är ingen utav de jag känner med längre. Skulle vara kul att se ändå! På kvällen kommer syster hit och vi ska ha filmmys! Länge sen som hon och jag hittade på någonting, så nu är det på tiden!

Nästa vecka börjar föräldragruppen. Ska bli roligt faktiskt, vi kommer blir experter tills Wilma kommer ut!



you go girl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0