6april- godnatt

Jag är inte lika säker på om jag vill det här längre, köpte brun hårfärg förut och jag har redan ångrat mig. Jag har inte hunnit ha i hårfärgen i håret än som tur är. Får sova på saken helt enkelt! Har hunnit plugga lite nu ikväll och känner att jag kommer ta tag i det här nu innan den 15april när allting ska vara klart. Imorgon blir det alltså en pluggardag! :)

Amanda och jag har haft en helt bra dag och barnmorskan sa att jag ska prata med min läkare om mina funderingar, så det ska jag såklart göra. Vi åkte och åt med Amandas Marcus efter besöket hos Bm och sen åkte vi till marieberg och shoppade lite. Sen fikade vi hemma hos mig med våra mysigaste killar. Nu ska jag lägga mig. Hoppas att jag inte drömmer lika konstigt inatt, de kan förstöra hela dagen! Vilket de gjort idag, USCH vilken äcklig dröm jag drömde inatt! Tur ändå att det bara var en dröm ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0