26april

Förra veckan spenderades med min favoritkille.

Min frukost/lunch har bestått av bara massa frukt idag. Jag är helt galen i frukt och har varit det under hela graviditeten. Jag skulle nog kunna äta hur mycket som helst! Sen jämnar jag ut det med att vara ett kakmonster också.. Det är väl lika bra det för annars skulle jag nog inte vara så tjock och mysig som jag är just nu;)

Sarah var nyss här och kollade in lägenheten eftersom hon aldrig har varit här. Mycket trevligt att få lite sällskap en stund!

Jag har dammsugit hela lägenheten idag och känner mig riktigt duktig. Det är så varmt här inne att jag snart smäller av! Nu sitter jag och samlar krafter till att fortsätta göra det fint och fräscht här hemma tills min fästman kommer hem. Hoppas att han blir glad utav min insats för det är inte roligt att hålla på och greja när det är varmt och man är gravid;)




Kommentarer
Postat av: sarah

Haha, ja du hade ju inte så mycket val :D jag bjöd ju in mig själv! Men det var trevligt att få träffa dig en snabbis :D

2010-04-26 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0