19april

En liten uppdatering för Sarahs skull!

Jag ska till skolan en sväng sen, måste lämna in allt som jag har gjort den här månaden! Jag är klar med det jag skulle göra, är nästan lite förvånad själv. Men jag är klart enbart för att min pojkvän har hjälpt mig, utan hans hjälp hade jag nog inte öppnat böckerna en gång. Hoppas att hon blir nöjd nu så jag slipper göra mer för jag är riktigt trött på skolan. Finns andra saker för mig att tänka på just nu:)

Efter skolan ska vi till föräldragruppen för första gången! Ska bli roligt att se hur det är:)

Krille håller på att tapetsera om i vårat kök, nu ska vi få ett ljust och fräscht kök. Blir mycket bra när det blir klart!
Nu ska jag äta frukost. Hoppas att du är nöjd med uppdateringen Sarah;)


Kommentarer
Postat av: sarah

ÄNTLIGEN, ett inlägg för min skull :D det gillar jag! hoppas det blir flera :) vill ju läsa mera :D

2010-04-21 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0