12april

Nu är det måndag igen!

Jag har hunnit duscha på morgonen och snart ska jag äta lite frukost. Det blir en sväng upp på stan för att möta Sarah idag, det var länge sen man träffade henne! Känns bra att vi är vänner igen och har glömt allt gammalt tjafs. Sånt är bara till för gamla kärringar eller småungar tycker jag och jag är ju varken eller;)

Solen skiner och det ska bli ganska varmt idag, älskar´t! På med solglasögonen! Nu slipper man låtsas att det är sol ute;) Jag ska kolla efter ett par vår skor idag hade jag tänkt, det är lite för varmt för att gå runt i gamla vinterskor.. PINSAMT ÄR DET TILL OCH MED!

Ne nu ska jag äta frukost och sen göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: ämändää

ja gammalt tjaffs är bara för småungar och kärringar :) bra sagt!

2010-04-14 @ 09:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0