ny blogg!

Nu är jag tillbaka och tänker börja blogga igen, den här gången ska jag försöka vara lite mer aktiv i mitt bloggande eftersom jag glömde min förra och den typ bara dog ut. Krille har hjälpt mig så jag kan ha en lite snyggare design än vad jag hade på den förra bloggen, tack taack gos!!

Jag är grymt sugen på att bara ta en sista minuten och dra med pojkvännen på en romantisk vecka till ett varmt land någonstans. Får se vad som händer de närmsta veckorna , men det skulle inte sitta helt fel nu när det börjar bli höst och kallt här hemma.

Förmiddagen spenderade jag med min kusin amanda på stan, hon shoppade och jag tittade på eftersom jag är fattig som en gris just nu. Jag har redan haft mitt roliga den här månaden! Och måste spara om vi ska åka utomlands. Vi fikade på bells och pratade massa om saker som hänt den senate tiden eftersom vi inte setts på en vecka, en vecka är mycket för att vara vi..

Och senare på kvällen åt jag, mina vänner och pojkvän kvälls mat här hemma hos oss i lägenheten. Vi hade först tänkt att grilla men det var för kallt. Mysigt var det att vara här, det måste vi göra om flera gånger!

Nu är det dags för mig att lägga mig! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0