segdag



Krille och jag var så sega i morse, så vi stannade hemma och myste i soffan framför tv:n istället och det har varit en riktig mysdag hela dagen! Marcus var här på förmiddagen och käkade med oss, Krille har hjälpt mig med saker som jag var tvungen att göra till skolan, annars så har vi bara låtit dagen gå utan att göra någonting speciellt. Och jag älskar sånna här dagar när dagen bara går utan att göra saker och slippa att ha en tid att passa eller massa annat stress, så fler sånna här slödagar tack!

Ikväll ska jag kolla på idol, och fortsätta min segardag..
det är så roligt att se folk från början i idol eftersom endel tror att dom kan sjunga och att dom verkligen är någonting.. Så det ska jag roa mig med! Krille kommer snart hem från sin första träning på jujutsun (tror jag att det var) hoppas att han tyckte det var roligt för då börjar han träna igen! :D Oscar smsade nyss att han brottades och vann, så det kommer man väl få höra när han kommer hem!! duktig kille :D

huvudvärken ger sig inte så hoppas att läkaren svarar imorgon när man ringer annars vet jag inte vad jag gör.. ingenting hjälper, tänk om det är någonting allvarligt? :O








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0