Slut på fet mat!

Krille och jag var nyss och åt kebab vid svampens gatukök. Det här går inte längre! Snart rullar jag ju fram.. sallad och vatten från och med nu! får se hur det går.. önska mig lycka till ;)

Det var ingen idol igår tydligen, så krille och jag fortsatte våran mysdag framför "kändisdjungeln" ist. Det var första gången jag såg det och det var lite halv segt tycker jag, lite wannabe robinson ;) förresten så hade krille tydligen brottat ner alla på jujutsun igår, lite stolt blr man allt då! 

Jag har klarat av ytteligare två gröna prickar på teorin idag, så det är inte så långt kvar till körkortet länge. Bara en liten prickj*vel kvar sen har jag körkort vilket är kanon!! Marcus hade uppkörning idag och klarade det, grattis grattis grattis till honom! det är bara jag som inte har körkort nu känns det som ;) får väl gratta honom till att han vann tävlingen mellan honom och mig också .. trodde verkligen att jag skulle vinna den, men icke! så nu skäms jag.

Vädret är helt underbart idag och vid fem kommer amanda hit, vi ska självklart ut och vara i solen. Vi kanske åker upp på stan, det brukar ju kunna bli så :)

men först ska jag göra en till test på teorin! jag är lite halvtaggad nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0