torsdag

Det är lite irriterande att åka till skolan och sen behöva sitta och vänta en timma på att läraren ska bli klar. Och sen sitta ytterligare 20 min efter bestämd tid tills man tröttnar och åker hem.. 
jag hade nog hunnit göra en hel del hemma på den tiden som jag bara satt och väntade! 
Men nu är de slut på grin, har avreagerat mig nu iaf!

Jag sitter och äter mormors plommon, och pluggar lite. Snart klar med det här ämnet! Sen ska jag börja med något nytt roligt ämne. Känner att jag kanske skulle varit i skolan lite mer förra året så jag slapp göra allt det här nu .. Men jag har ändå ingenting för mig iof, så kan lika gärna gå dit en timma i veckan (om ens så mycket) och få massa pengar för det! :)

Ikväll ska jag övningsköra med pappa! Har inte kört sen i somras någon gång .. Och snart är det dags för uppkörning så jag behöver köra lite med pappa så jag inte glömmer hur man gör ;)

pappa är bäst! ingen protest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0