tisdag

Skriver lite kortfattat om vad jag gjort och så innan jag ska iväg till skolan.

Jag vaknade nyss av att en kattunge klättrade i ansiktet på mig, ganska gosigt uppvaknande ändå! Snart kommer tammie hit och vi ska åka till skolan och fixa med massa saker som vanligt. Vi kom inte därifrån när vi tog studenten inte, men det är väl bara för att vi älskar skolan så himla mycket ;) 

Ska träffa mormor och äta lunch med henne på stan sen. Har inte träffat henne på en månad nu tror jag, helt sjukt lång tid!

Igår var jag och shoppade skor och sen kom nästan hela tjocka släkten hit, det bara blev så. Dom kanske var nyfikna på skrållan eller nåt ..

Nu ska jag göra mig så vacker det bara går! och sen kommer träben och hämtar upp mig! Skönt med skjuts :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0