skolan

Igår var jag i skolan en sväng och sen träffade jag krille på stan som var med mig till banken och fixade lite papper. Sen träffade jag tammie och vi hade myspys kväll framför idol och de sämsta programmet jag har sett, Kändisdjungeln! så misslyckat och dåligt program!

tamie underhåller mig med fina paint bilder, på skolan. Snart är det dags för henne att gå upp till komvux och ha matte c och jag ska följa med som ett mongo och titta på. vi har precis kommit på att hela våran skoltid bara var flum och ett stort skämt! Vi gjorde ingenting seriöst .. och ingenting bra för den delen heller, konstigt att vi fick godkänt på endel kurser över huvudtaget!!

Efter tammies lektion ska vi upp på stan och käka tror jag, och kolla lite i affärer!

Ikväll ska vi gå ut på krogen och festa loss litegrann, jag och mina singelbrudar :D det kommer nog bli en bra kväll, för det känner jag på mig! Hoppas bara att det jag känner är rätt. jag är ju med dom bästa iof..
Innan det ska jag färga amandas hår, till brunt. men det är en hemlighet än så länge, så jag skulle inte sagt de egentligen.

det blev inte så mycket gjort på det jag skulle göra idag heller. Men jag har ju hela helgen framför mig!
om jag nu kommer minnas att jag skulle plugga lite i helgen.

ne nu skriver jag för mycket säger tammie, ska gå till hennes lektion nu!
ha de så himla bra, hejdåå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0