nya kattungen

Det var super mysigt i stugan igår, vi var ute på långpromenad i skogen med hundarna, killarna visade oss finaste utsikten (inte för att man såg så mycket när det var kolsvart ute men man kunde ju föreställa sig hur det ser ut när det är ljust ute) Sen gick vi förbi sjökrogen som hade "avslutning" inför vintern med fyverkerier och liveband. Vi gick tillbaka till stugan och spelade kort, sen åkte vi hemåt vid elva och sov. Helt perfekt kväll! Det är roligt nu när Marcus och Amanda är tillsammans igen så allt är som vanligt igen! Det är ändå så det ska vara, vi fyra lixom!
 
Vi hämtade skrållan förut, äntligen! och nu har det lugnat ner sig lite mellan katterna också, kattungen ligger under sängen och sover nu, mamma och emma gick precis hem. Snart kommer krille hem med sina småsyskon som ska sova här inatt. Får se hur det går med nya katten! Hoppas att hon inte blir allt för uppstressad av ännu mer nytt folk ..

Hon är för övrigt helgosig, tuff men ändå super snäll och supersöt såklart! sköldpaddsfärgad. Hon verkar finna sig i allt som händer idag och hon verkar inte sakna sin mamma så jätte mycket än så länge. Hon har ju en annan mamma nu , inte för att hon älskar bebisen än men snart så hoppas jag att det löser sig!

Ikväll ska jag och syster gå på bio , det blir "kvinnan som lekte med elden" den ska vara jättebra har jag hört!
men innan bion ska jag duscha och göra mig iordning så ska göra det nu.

Skriver om filmen och lägger in bilder på katt bebisen senare eller imorgon! beror på om Krilles syskon sover när jag kommer hem. För om dom gör det så får jag nog gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0