lördag

Det är lördag och jag är redan vaken! krille skulle till garaget imorse och råkade väcka mig , så nu sitter jag är leker med min nya ipod och kollar på när katterna busar med varandra. Det är ganska skönt att dom fungerar ihop! Missan har blivit som en mamma åt skrållan :)

Jag skulle behöva städa och kolla upp vad jag har för kläder till semestern, men jag har nog mycket tid på mig eftersom det brukar ta lång tid när han åker till garaget.. det är alltid så att det tar längre tid än vad han har sagt.

Jag har bjudit hit syster på frukost, så hoppas att hon vaknar och svarar på mitt sms snart för jag är sugen på min manna frutti ;)

nu är det inte långt kvar tills vi åker, det ska bli så jävla skönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0