Godmorgon!


 Krille är i skolan och jag vaknade bredvid min kisse idag. Hon hade lagt sig under täcket som en människa, hon måste tro att hon är människa för hon gör massa sånna söta saker ganska ofta. Om några dagar ska hon få en bebis, vi hämtar en kattunge i helgen. Får se hur det går med kissen vi har nu, men hoppas att det går bra! Annars så har vi en kattunge till salu ..

Jag känner på mig att det här kommer bli en bra dag! JAG HAR INTE VAKNAT MED HUVUDVÄRK ELLER NACKSPÄRR IDAG! Så jag kommer inte vara grinig pga det iaf. 

Jag ska snart börja plugga tills pappa kommer förbi här på lunchen och äter med mig. sen kommer krille hem vid lunch och då ska vi och fixa pass till honom så det bara är att dra sen ;) 
Ikväll ska tjejerna iväg och träna pilates, härligt!

Oscar: HAHA! oscar .. jag verkar inte bara vara duktig, jag ÄR duktig! :D
Amanda: Jaaa, jag känner mig ganska duktig! :) det är du också som ska träna med mig <3

Nu måste jag börja med det jag ska göra så jag hinner göra någonting alls innan pappa och krille är här!

Kommentarer
Postat av: Osics

aa Frida, men jag är ledsen att behöva sägare, DU KOMMER ALDRIG ATT BLI NYTTIG :D haha

2009-09-16 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0