Är jag en kärring?

Denna blogg använder sig av en gratis designmall från designabloggen.se.
För fler designmallar, hjälp med bloggdesign eller annat som rör bloggar, besök designabloggen.se.) jag gillar inte den texten som ligger på vänster sida! nån som är smart och kan hjälpa mig att ta bort den fula texten kanske?

Vill man göra mat till nån när den kallar en kärring? ne, man tappar lusten ..
Men jag gör det nu ändå, bara för jag älskar honom!

Tammie är här och bråkar, jag börjar tröttna på henne och hennes jävla visiter.
Jaa jag vet vad en visit är, man visiterar någon..

12 dagar kvar, sen slipper jag tammiiieee!!


Kommentarer
Postat av: okscar

Ja man kan göra en egen design :) man tar o söker upp nån fin bakgrund sen är det väl bara o lägga in den ? eller kommer inte denhär vita "skrivytan" att finnas då?

2009-09-23 @ 21:55:03
Postat av: Frida

Det var absolut inte så jag menade oscar. Jag vill få bort den fula texten som ligger där till vänster ..

2009-09-24 @ 11:04:36
Postat av: okscar

ja jag vet hur du menade, men jag sa att om man gör en egen bakgrund o lägger in den så försvinner den la?. .



jag håller ju på o letar runt lite o ser om det går o få bort den ;)

2009-09-24 @ 16:44:52
Postat av: Anonym

det är inte den jag menar, jag pratar om texten.

2009-09-24 @ 17:48:51
Postat av: Anonym

jaa jag pratar oxå om texten?

2009-09-24 @ 21:13:49
Postat av: Anonym

ja de gör du , och nu vet vi vad problemet är ;)

2009-09-26 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0