vaccinspruta

Katterna tar kål på mig!! Hela natten har dom skrikit, sprungit på oss, haft ner saker ifrån fönstret och varit allmänt jobbiga. Jag sov jättedåligt och krille sov ännu sämre som fick springa och plocka upp grejer från golvet och hjälpa lilla skrållan när missan höll på att strypa henne osv. Stackars skrållan! Förstår att min syster inte gillade att vara kattvakt när vi var borta, såhär jobbiga har som nog aldrig varit mot oss förut! Därför är jag extremtrött idag..

Jag ska till sjukhuset sen vid tre och få vaccinspruta och jag skakar redan sönder! Vill inte ta spruta, det är äckligt. Jag var tydligen i riskzonen :S hah! Krille följer med och håller handen.
Efter det ska pappa och jag ses på marieberg om jag inte dött av att ta sprutan. Syster fyller 17år på torsdag så vi ska köpa lite grejs till henne! Nu är det ett år kvar, sen får hon gå med oss på krogen efter förfesten, gullan :) 

Tror att det är det dags att boka uppkörning och uppskrivning också, TRE ÅR SENARE! Gör nog det senare idag så det blir av nån gång annars kommer jag bara dra ut på det, om jag känner mig själv rätt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0