myskväll

Nu har vi kommit hem, det gick bra att ta sprutan. Det var inte alls farligt! jag svimmade inte ens!! bra gjort av mig om jag får säga vad jag själv tycker. Läste om vad man kan få för biverkningar och eftersom jag som värsta hypokondrikern så tror jag att jag har allt just nu .. feber skulle jag få sa hon, men sen att det gör ont i lederna, muskelvärk och jag vet inte allt jag har just nu! hahaha!

Krille och jag sitter framför tv:n och myser med levande ljus, det är ju dags för det nu igen, äntligen :)
Han äter nudlar och jag äter ananaskross .. MUMS!! hahaha, låter inte allt för fräscht men vi stannade faktiskt på mcd förut så det här är inte våran kvällsmat. Mcd är förresten jättefräscht! Vi tänkte titta på "sveriges fulaste hem" och "grannfejden" ikväll. myspys!

Nu ska jag vara lite trevlig mot Krille, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0