en helg

Jag är vaken och fortfarande trött! Kom hem vid elva igår (tolv sommartid) och jag har inte riktigt ställt om mig än.

Helgen har varit toppenbra. Det var jättemysigt i sthlm med tjejerna och vi shoppade en massa. Min jacka fanns tyvärr inte i min strl så den får jag kolla efter här i stan. I sista minuten sprang vi runt och letade efter en affär som tammie bara var tvungen att gå till som låg femhundra mil ifrån stan ungefär. Då var jag minst sagt död i hela kroppen efter att vi hade gått hela dagen! Men vad gör man inte ;)

När jag kom hem blev jag bjuden på mat av min fästman och så fick jag blommor, börjar ana att det hänt nåt nu.. Det här fjäsket vet jag inte vad jag tycker om rikigt!! hah, Ne han är förhoppningsvis bara tokig i mig ;D

Igår var mamma och pappa här på fika och sen övningskörde jag med pappa till farmor och farfar. Förresten så har jag inte bokat någon uppkörning än eftersom tanten på körskolan är dum i skallen. Jag måste göra ETT TEST TILL! sånt här händer alltid mig .. Varför inte bara skippa de där jävla testet? Jag har helt tappat lusten för att ens fortsätta med körkortet.

Igår kväll var Krille och jag hembjudna till Desse (krilles syster) på mat. Riktigt gott och mysigt var det!

Nu ska jag leka lite mer med min ofärdiga bloggsida, det ser inte allt för bra ut just nu ;)






Kommentarer
Postat av: okscar

Dom vill ju bara ha massa pengar. . körskolorna alltså.

2009-10-26 @ 21:56:09
Postat av: Anonym

ja det känns som det. kanske kan boka själv då? vill bli av med det här nu :S

2009-10-28 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0