god morgon!

Skrållan (katten) är med och skriver blogg idag!

Jag vaknade när Krille åkte till jobbet och kunde inte somna om , så nu sitter jag och läser bloggar, skriver blogg och kollar på vakna med the voice. Mår inte helt bra idag, kanske har med vaccinsprutan att göra..
Skrållan är verkligen rolig, hon sitter och tittar på tv och hjälper mig att skriva blogg. Hon verkar förstå hur man ska göra!!

Idag skulle jag åkt till skolan, men jag orkar inte det. Känner mig lite hängig, Feber och ont i kroppen :/
Så det blir att plugga hemma idag istället! Om jag orkar.
Jag ska över till mamma och pappa och kolla på Idol och mysa ikväll. Emma frågade om hon fick låna lägenheten, hon och hennes tjejkompisar ska laga mat och mysa. Och det är klart att hon får det!

Imorgon ska emma, tammie och jag åka på shoppingtur till Sthlm! Ska leta efter en vinterjacka till mig, och sen får vi se om jag hittar nåt annat! Har tänkt att kolla på saker till lägenheten. Men bara sånt som vi kan ta med oss till nästa lägenhet!

Krille och jag blev jagade av ett pucko igår när vi kom hem från kalaset, Vi kom hem vid elva halv tolv, han var inte helt nykter skulle man väl kunna säga, men vi skyndade oss in i trapphuset och där kom han inte in!! GUBBE! Känns inte så roligt att bo kvar här längre men det är snart ändring på det kan jag lova!

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0