Tjejer är bäst, ingen protest?

Det ska bli grymt skönt att bara åka härifrån nu, att lämna allt det här en vecka och bara tänka på sig själv! Det ska bli den mest romatiska veckan i mitt liv.. Och den kommer jag komma ihåg hela livet, någonting fantastiskt kommer hända! Ser fram emot det nåt enormt mycket nu.
Är trött på det här som händer hemma, det räcker nu!!

Vi har varit med min familj på örebrodway ikväll, mormor var sööt och dansade, och det ska hon göra alla föreställningar framöver.. Så nu har man en kändis mormor, eller nåt! Det var iaf jättretrevligt med god mat och rolig underhållning. Imorgon är det premiär , gå och se på de vettja!

Älskar min Kristoffer, han är den bästa killen man någonsin kan önska sig! 
Och just nu behöver jag honom mer än någonsin. Imorse bjöd han mig på frukost på ett konditori när vi hade varit hos doktorn. Vi åt frukost i två timmar och bara hade det bäst! Planerade lite vad vi ska göra på resan och så :) kan man längta ihjäl sig på riktigt tro?

Ska lägga mig nu, imorgon kommer min lilla sötsyssling Elina hit och kollar på katterna. Sen får vi se vad som händer på kvällen , var planerat att gå ut på krogen. Men just nu känner jag bara för att mysa med Krille eller någonting, ladda för CYPERN! :)

Tjejer är bäst, ingen protest?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0