värsta dagen i livet!

Det regnar ute, typiskt att det regnar den dagen som är en av dom värsta i mitt liv. Det känns faktiskt så just nu. Allt hade varit iaf lite bättre om det hade varit fint väder ute. 

Krille och jag ska och kolla på lägenhet halv sex ikväll. Den kändes inte helt okej ändå, får se om den är fin! Och då kanske vi tar den! 6200 i månaden är dyyyyrt! :S

Jag har huvudvärk och mår illa, och jag klagar massvis! Men det är bara för att det här har blivit en deppar dag. Krille är och tar sprutan på mässan, han åkte dit tolv och dom öppnat två.. stackarn kommer blir döblöt! Han tror väl att han kommer slippa undan svinsjukan. Vad jag vet så är han redan ett svin :)

Skulle behöva duscha också men det går inte för fastighetsskötar-gubbarna håller på och grejar i badrummet. Så jag vågar inte hoppa in i duschen för snart så står dom väl och ringer på min dörr igen.


Nu ska jag sluta skriva, eftersom det blev ett deppinlägg. Vill ju inte smitta av mig av mitt dåliga humör. Men ibland får man vara nere .. för det har min mamma sagt!

Ska skriva med Oscar´s namn i inlägget också, bäst att göra som ungen säger annars blir han ledsen .. Han har köpt en 850 glt, frän som han är! HAH! PUSS

HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0