tisdag

Nu håller min romantiska man på att städar. ne jag sa sluta kalla honom det nu, det får räcka med fjäsket nu! ;) Kan istället säga de lilla äcklet , eller svinet kanske? vi älskar varanda vad man än kallar varandra ;) eller nåt.

Idag ska vi ha visning på lägenheten. Så snart ska jag ta mig upp ur sängen och hjälpa de lilla äcklet att städa.

Jag var med tammie igår, bara för att få lite förändring i min tillvaro. Vi åkte till net on net och elgiganten för hon skulle köpa bärbar dator, vilket hon också gjorde! Så nu kommer man inte se röken av henne på ett tag för hon kommer nog bara sitta framför datorn. Vill man ha kontakt, får man gå in på msn! Jah!

Nu ska jag hjälpa honom, han börjar se lite halvt arg ut och spänna käkarna .. Då vet man att det är ett utbrott på väg! Jag är bra på att reta upp folk :) duktig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0