romantiskt

Min romantiska man bjuder på någonting hemligt till middag ikväll. Han har varit på willys och handlat helt alldeless ensam till och med! Jag är ganska så nyfiken på vad han har hittat på, men jag får inte veta. Det blir efterrätt också tydligen :) Spännande! Skriver sen vad han hittat på :)

Jag kom nyss hem ifrån stan.. Tammie och jag tog en promenad dit och fikade och sen gick vi hem igen. Ganska skönt att röra lite på sig, och få lite friskluft! Jag har ingenting att göra just nu, så nu ligger jag i sängen och är skriver blogg. Jag kommer somna efter Robinson ikväll, om inte innan.. så trött som jag är.. Mår illa gör jag också, skjut mig någon?
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Lägger nog ner det här. HAH! taggad tjej!

Hejdåå :)

Kommentarer
Postat av: din man

ehrm, jag skjutsade er dit...

2009-11-22 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0