nu va de måndag igen

Jag har inte hunnit göra så mycket idag, vaknade vid nio och datorn låg precis bredvid sängen och sen dess har jag suttit här. Ska träffa tammie och ta en myspromenad om 30 min så jag måste nog lämna min kärlek, datorn snart och göra mig iordning.

Det var mysigt att träffa kusinen igår, det blev en snabbfika på mcd för att sen springa in på åhlens och köpa min lampa som jag länge har velat köpa. Hon hade inte råd med parfymen hon ville ha, så hon köpte en deo istället. Men det fungerar ju nästan lika bra!

På kvällen tog vi med våra pojkar på bio, vi såg bröllops fotografen. Helt okej film! Nästa film blir nog "Så olika"
den verkar bra!

Nu ska jag prata med min vän oscar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0