LYCKA!

Jag är GLAAD! allting går som på räls, det går nästan för bra just nu :) Krille och jag var på lägenhetsvisning imorse och två timmar senare var den våran. Jag ska äntligen få flytta ifrån den här snuskgatan! Ingen är gladare än jaaag :D Lägenheten var jättefin med stora rum och en fin balkong med utsikt över ån och minigolfbanan ;D hah! Det känns iaf jättebra. ÄNTLIGEN! :)

Körde också min sista lektion inför uppkörningen, hoppas att det här är den sista!! Känns inte som att dom kan lura på mig mera lektioner nu. Jag är ganska trött på dom .. Men bara mitt körkortstillstånd kommer så får jag boka uppkörning! Underbart! :D

Krille och jag åt kvällsmat på Pacos ikväll, jag åt någon kyckling tacos och krille tog en ginger burger som vanligt. Krille är min mysis :)  

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0