lite väldigt mysigt

Krille och jag kom nyss hem, vi har varit på vårdcentralen, hos håkan, hos krilles syster, hos mamma och pappa och hämtat mitt körkortstillstånd som ÄNTLIGEN har kommit och sen handlade vi mat på vägen hem! Vi har hunnit med mycket på bara några timmar. Duktigt gjort!  

Ikväll blir det köttgryta med ris som min man är bara helt bäst på att göra, ska bli gott! Tänkte gå och hyra en film sen för det finns ingenting på tv ikväll som jag skulle vilja se på.

Imorgon ska vi och sterilisera den stora katten , så hon kanske blir tyst snart. Skruttan .. Hon springer runt och skriker i perioder, tycker riktigt synd om henne! Men från och med imorgon hoppas jag att det kommer bli bättre.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara vänta på maten , att hjälpa honom går väl inte för då får man väl höra att man inte kan eller nåt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0