knäpp!

Hur många gånger har inte jag, colaberoendet själv, skruvat på korken på colaflaskan. För en stund kom jag inte ihåg vilket håll man skruvade åt. Så typiskt mig! Som att fastna med armen i ribbstolen på gymmet. Min syster som var med mig , var nog ganska glad att det bara var vi två inne i det rummet just då..  Det finns nog bara ett pucko som jag, det är synd om mig! Ibland känns det som att jag skulle vilja ta lite av min pojkväns hjärnceller, han är smaaart och det är fuskigt!

Jag är fruktansvärt trött idag, har bara legat i soffan hela dagen. Förutom imorse när jag var på körskolan. Dom var inte där nu heller, ovanligt!! Dom vill verkligen inte bli av med mig på det där stället. Ska ringa snart igen! Gå aldrig på Ottossons körskola!

Ikväll ska jag följa med mamma och pappa till en jakobssons möbler, dom ska köpa ny soffa och jag ska kolla om det finns någon stor fin tavla till vårat vardagsrum. Det börjar blir riktigt mysigt och fint här nu, synd att gatan ligger där nästan alla pundare/uteliggare/puckon går förbi.. Det är inte roligt!! usch, vorde det inte för dom så skulle jag bo kvar här.

Det är två dagar kvar tills jag får (köpa) min bil! En peugeot 307, med glastak! ;) hah. Hoppas att jag får mitt körkort bara några veckor efter det så jag får köra min bil också ;) fram tills dess skjutsar krille mig om jag ska någonstans.. Snäll som han är. Helgen spenderar familjen, krille och jag i helsingborg! det ska bli riktigt MYS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0