fredags myys!

Inatt drömde jag om Tammie, kanske för att jag saknat henne och inte kunnat träffa henne på ett bra tag. Drömde att vi tog båten till libanon och massa hände där, träffade en gamal kompis och berättade våran hemlis för henne. helt sjuk dröm .. Minns tyvärr inte allt.

Eftersom jag drömt om Tammie, kände jag att det var dags att träffa henne. Så vi sågs i skolan efter att vi hade varit där och bråkat med hennes lärare och så. Sen åkte vi upp på stan och kikade runt. Letade bland annat efter min tavla som jag är ganska desperat efter. Men den fanns inte någonstans, får leta vidare helt enkelt!

Igår var jag på vårdcentralen , Skulle ta endel prover och grejer .. Jag HATAR sprutor!! Satt och höll krille i handen och helt plötsligt känner jag hur någonting går fel .. Studenten som tog proverna tappade stickan och det började rinna blod typ överallt och kanske 10sek senare svimmade jag. känner mig som en riktig mes, men klarar inte av sånt! Vaknade av att krille, barnmorskan och den där studenten stog över mig och glodde :P riktigt mysigt var det att vara där igår! Men hon fixade macka och dricka åt mig så jag skulle känna mig bättre. Sött av henne tycker jag!! :)

 

Ikväll kommer mamma och pappa hit på tacos och mys framför Idol. Emma körde ut dom ikväll också;) Skulle vilja åka och se Idol-finalen den 11 dec. Men det är ingen som vill eller har råd att följa med mig på det. Isf får jag bjuda med mig någon, kanske ska bjuda med mig mamma. Det var länge sen hon och jag hittade på någonting!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0