12nov 2009

Jag har tränat med tammie idag, på friskis och svettis! Efter det hyrde jag två filmer, krille och jag har precis kollat klart på den ena som inte var ett dugg bra. Ska kolla på den andra filmen efter mammas pojkar som är ikväll, det får man ju inte missa! Om jag inte somnar direkt när mammas pojkar är slut, är så fruktansvärt trött på kvällarna! Krille gör maten ikväll också, det har blivit hans syssla nuförtiden och det gör mig inte ett dugg.

Tammie och jag diskuterade lite förut idag har kom fram till att vissa människor satsar på sitt liv eller karriär.. och andra lever som horor :) Tammie är lite söt, ibland. Annars är hon ful.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0