Älskar min pappa!

Kattungen är med och skriver idag också , myskisse. Hon tycker att datorn och tv:n är väldigt intressant!

Jag ska äta frukost och sen åka upp på stan en snabbis med Emma och köpa farsdagspresenten till pappa, det blir en tröja och lite annat smått. Ska till mamma och hjälpa henne med maten efter det och sen blir det farsdagsmat vid två. Mormor och morfar skulle också komma, de har precis kommit hem från turkiet så nu kommer man väl få höra att man är blek igen. Jag som var så kaxig när jag var brunare än dom efter cypern :P

Jag köpte min käraste bil igår också, det känns helt bra!! Den är mörkblå och snygg!
På kvällen åkte vi och hämtade Charlie hos farmor och farfar och sen träffade jag tammieflu, Hon är GOS <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0