uppdatering!

Vi träffade Desse och massa annat folk på Pacos efter stängning i lördags och satt där tills det var dags att gå vidare. Vi gick till Olearys där jag kom in fast jag var för liten. Vid halv fyra var vi hemma igen. Och jag hade en rolig kväll, med galna Almestrandare :)

I söndags shoppade jag massor av julklappar, känns bra att nästan vara klar! Efter shoppingen med Amanda, träffade vi Krille och Marcus och kollade på Lollo och de andra på Ohelga natt. Sen åkte Krille och jag hem och fikade hos oss med mamma och pappa.

Igår tappade jag min nya mobil i kokande vatten, jag lyckas med allt! Så den fungerar inte och jag är mobillös:( Men jag hoppas att försäkringen tar det, så jag slipper betala en mobil till .. Jag ska inte ha en touch mobil den här gången, har hittat en Sony ericsson som jag skulle vilja ha. Jag gillar egentligen inte Sony ericsson, men jag ger den en chans. Den ska tydligen vara bra :)

GRATTIS AMANDA TILL KÖRKORTET!! :D
Ikväll får vi hålla oss inne , för då är hon i örebro och kör.

Nu är det exakt två veckor kvar till jag fyller, jag längtar! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0