Nu är jag 20år och gammal kärring

Jag hade världens bästa 20årsdag igår :) Jag låtsades sova och blev "väckt" av en tondöv pojkvän som sjöng för fulla muggar! Jag spelade in honom, det är så underbart när han sjunger! Efter den fina sången och paketen fick jag frukost av honom, dock inte på sängen.. Men mysigt var det allt ändå. Tänk om man fick ha det så mysigt varje dag. Bättre tondöv pojkvän finns inte!

Sen åkte vi till marieberg och shoppade loss, jag köpte en klänning på blu di blu som jag har tänk att jag ska ha imorgon på julafton, och kanske på nyår. Den är Svart med spets och så sitter det tre svarta blommor på sidan vad nyckelbenet ungefär. Sen så köpte jag kläder som jag hade på mig igår kväll :) 

Vi hämtade smörgåstårta när jag hade shoppat klart och sen åkte vi hem till mamma och pappa och fixade det sista innan min släkt kom dit och firade mig. Av farbröderna fick jag presentkort på ikea och för det ska jag köpa ett bord till nya lägenheten. Jag fick också min lampa ifrån jakobssons möbler av mamma och pappa! Den ska jag ha i vardagsrummet i den nya lägenheten så jag har inte packat upp den än. Emma gav mig en låda där det stog "these are my favorite things" med godis,nagellack, bebiskläder, en bok om mig som hon hade skrivit, och massa mer saker.. Sen fick jag pengar och sånt av resten av min stora släkt.

Vid tolv åkte krille och jag hem, och jag var helt slut efter en underbar dag!

Jag ska snart träffa mamma och pappa. Krille är och shoppar de sista julklapparna med Marcus så jag tänkte åka dit och kanske tigga mat eller nåt. Ikväll ska vi och fira farmors födelsedag och efter det blir det uppesittarkväll med glögg och mys!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0