i skolan

Jag sitter i skolan, i datasalen helt ensam. Skönt att ha en hel datasal för sig själv :D Skulle egentligen inte behövt åka hit, min lärare har möte hela dagen idag. Så jag åkte hit helt i onödan. Men jag jobbar på som vanligt så jag blir klar innan jul! BRA SOM JAG ÄR!

I eftermiddag ska mamma och jag bege oss mot marieberg och kanske till netonnet och köpa julklappar till min pojk, bortskämd är vad han är!! hah, vad gör man inte;) Efter det ska vi åka till farmor och farfar och mysa, jag har inte varit där på en eller kanske till och med två månader. Hoppas att hon har bakat massa massa med julkola och sånna saker som vi har på julen.

Emma och jag försökte oss på att baka julkola förra veckan, de blev jätte sega och inte alls som dom ska vara, men det var gott ändå, faktiskt!

Igår köpte jag mig en ny mobil. En rosaaa , jättegullig är den. Amanda har en likadan fast en silver. Ville inte härma henne allt för mycket. haha! Mamma och jag handlade julklappar igår också, snart är jag fattig igen! Man mår nog dåligast när man har pengar än när man inte har, för när man är fattig har man inget att göra av med och då ser man inte på kontot hur pengarna bara försvinner. Vilka problem jag har!

Nu ska jag fortsätta med min uppgift, som sagt ska de vara klart innan jul så det är nog dags att sätta fart nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0