GOD JUL

Dagen efter julafton är man ganska seg, en film med Krille skulle inte sitta helt fel just nu. Fick dock ingen film igår, men man kan ju alltid hyra! :)

Jag hade en toppenbra julafton igår med massa mat, julgodis och mys med släkten. På morgonen var vi hos farmor och farfar med kusiner och farbröder. Jag och syster fick presentkort på SOUL så dit ska vi gå tillsammans någon dag och bara ha det braa! Innan kalleanka åkte vi till mormor och morfar och åt julmiddag. Pappa fick vara tomte åt några grannbarn, vilket han hatar! Inte grannbarn, utan att vara tomte ;)

Krille kom dit vid fem. Och där fick jag och krille en himla massa bra saker till lägenheten! Jag tror nog inte att jag kommer behöva köpa någonting till lägenheten nu förutom typ bebissaker och kanske tapeter.. Sen fick jag sånt som man nästan alltid får :) Vid åtta började Ohelga natt och Lollo fick inte vara med, de hade för lite sändningstid och då plockade dom bort gästartisten, så dåligt tycker jag! Dom kunde väl tagit bort Charlotte Perelli istället?
 
Senare på kvällen åkte familjen hem till huset och öppnade de sista julklapparna, jag fick en kudde av mamma eftersom min är kass. Och krille fick en TV av mig att ha i det nya sovrummet :) 

GODJUL OCH GOTT NYTT ÅR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0