.

Vi är glada att vi lever! Det small i isen när vi körde övre med bilen, har nog aldrig varit så rädd! Plus att vi fastnade i snön med bilen mitt ute på isen. Det var nog ingen bra idé att ta ta bilen över till ön ändå.. HAH! Såhär i efterhand skrattar man ju bara åt det men det gjorde jag absolut inte då och ingen annan i bilen heller ;)

Det var ruggigt och kallt där ute och vi kom inte in i stugan för mormor och morfar hade nyckeln. Så vi tände det lilla ljuset som fanns på uteplatsen och försökte hålla oss varma. Killarna grillade korv åt oss på en engångsgrill och sen åkte vi hem. Vi har bestämt oss för att aldrig mer göra om det! Men vi känner oss duktiga som har gjort det. Jag är fortfarande kall som bara den och jag tar nog ett bad innan jag går och lägger mig.

Efter allt drama åkte vi hem till mamma och pappa och fick varm oboy och så kollade vi på " slumdog millionair" Och sen fick vi panik halv sju eftersom vi hade glömt att åka till systemet. Men vi hann dit och jag fick min alkoholfria "champange" med jordgubbssmak, det fanns bara en kvar så det var nog meningen att jag skulle ha den! Nu ska vi äta kyckling klubbor med pommes och sen ska jag bada och försöka bli varm!!

Imorgon har ingenting speciellt planerat, vi tar kvällen som den kommer. Det enda vi har bestämt är att vi ska käka oxfile och mysa innan vi hittar på någonting, tammie kanske kommer hit och äter med oss. Klockan tolv kommer vi befinna oss på stan med resten av typ hela örebro ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0