.

Jag hittade ett par snygga skor när vi var på marieberg igår som min pojkvän väldigt gärna ville betala åt mig, så det fick han! Jag hittade ingenting på mellandagsrean men det tycker jag inte att jag gör så ofta. Det ser mest rörigt och stökigt ut och det gör bara att jag inte vill ha någonting.

Och idag ska vi ut på utflykt med Amanda och Marcus, tror nog att syster följer med också! Vi tänkte först åka pulka med Krilles lillasyster i Ånnaboda, men nu blev det inte så. Så nu hade vi tänkt hitta på någonting som är roligt att göra. Kanske kan ta med mig folket till sommarstugan.

Ikväll ska Amanda och jag på bio, jag skulle vilja se Göta kanal3 för den verkar bra! har hört att den inte ska vara lika bra som dom andra filmerna, men det tror inte jag på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0