.

Jag fick köra bil igen, det är ju bara så himla kul när man egentligen inte får! Det gör det hela mycket roligare på något sätt. Krille tycker inte att det är lika roligt att åka runt med mig på en parkering :P Han filmade mig lite när han kastade en keps framför bilen för att testa min reaktionsförmåga. Men jag såg aldrig den där j"¤)#?" kepsen, så på filmen ser jag helt jävla dum ut. Men roligt var det iaf. Han och jag leker som om vi vore 12år ;)

Jag träffade min gamla vän igår som jag inte har träffat på kanske en månad. Vi fikade på java och gick på stan, jag hittade ingenting på rean men hon hittade en jacka som hon kanske ska lämna tillbaka, hon tyckte att hon såg ut som en hund i den.

Nu ska jag ut och shoppa igen, det känns inte som att jag gör annat nu för tiden. Emma och Amanda ska jag gå med idag! Krille och Marcus får gå själva för idag ska vi prova BH:sar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0