.

Jag vill ut och köra bil! Krille och jag gjorde det i smyg igår.. Men det gick bra, jag var duktig tjej :) När vi skulle byta plats så han skulle få köra, körde jag ifrån honom.. stackars krille!! Han såg så ensam ut när han stog där i snöstormen, men jag skrattade så jag nästan inte fick luft. 

Vi köpte med oss pizza hem och så kollade vi på Robert Gustavssons "de e kanon" Vi skulle se Inglorious bastards också men det orkade vi inte efter att vi hade sett klart på den första filmen. Så den tittar vi på nu men den är ingenting för mig tror jag.. Den får jag titta på någon annan dag för nu sitter jag mest och längtar tills vi ska ut och åka igen. Jag har lovat att inte köra ifrån honom ikväll. Får se om jag kan hålla vad jag lovat! haha

Vi var på stan en sväng idag för att byta en tröja som jag fått av krille i julklapp. och så käkade vi på saigon, jag åt biff sichuan som har blivit min favorit efter att jag fick fel sist Amanda och jag åt där. Och krille åt biff med bambuskott och champinjoner vilket jag annars brukar äta. Mamma kom dit och åt med oss också. Jag råkade shoppa lite idag. Det blev en tröja och ett par byxor på spirit. Vi köpte lite bebiskläder på H&M också, man kan inte låta bli att köpa sånt när allt är så himla gulligt!

Nu är filmen slut så nu ska vi ut och åka! Håll er inne ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0