.

IDAG ÄR DET 19DAGAR KVAR TILLS JAG BLIR 20ÅR!
hihihiih

Krille och jag var på "luftslottet som sprängdes" på heron city i sthlm i måndags, riktigt bra var den! Älskar alla dom filmerna! Emmas konsert slutade precis när filmen var slut, så vi åkte och hämtade upp dom och slapp vänta i timmar på att konserten skulle ta slut som vi trodde att vi skulle få göra. Vi var hemma vid två någon gång, jag bestämde mig för att inte sova på hela vägen hem om krille skulle råka somna framför ratten. Men jag somnade ändå och vaknade 20 min innan vi var hemma.. Men det hade gått bra som tur var :D

I tisdags var vi och kollade julklappar men hittade ingenting som vi letade efter, och sen åkte vi hem till Krilles syster Desse och fikade i hennes nya lägenhet.

Idag ska jag till skolan och lämna in lite uppgifter till läraren och sen ska jag ringa syster och tvinga henne att gå och handla julklappar med mig!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0