lördagsmys

Det är helg och jag känner ingen skillnad på helg och vardag längre, någonting måste göras efter jul för jag kan inte sitta i den här soffan längre. Jag skulle hellre gå till skolan några timmar varje dag, istället för en timma i veckan som jag gör nu. Då skulle jag blir klar fortare och kanske fixa jobb snabbare, jag gillar inte Wuc .. dom är sega i huvudet. Jag klättrar på väggarna snart!! Krille jobbar idag igen, även fast det är helg. Jag som trodde att vi skulle hitta på någonting idag, typ baka chokladkola.. Känner mig ganska uttråkad och lite ensam. Emma och jag skulle iväg på gymnastikuppvisning, Elina är med idag (våran lilla syssling) men emma vaknade 10min innan de började. Så det blev BAJS av allting idag! 

Missan biter mig i magen när jag sjunger, betyder det att jag sjunger illa eller att hon älskar mig? Jag tror att hon älskar mig ..

Vi var på inflyttningsfest hos Krilles syster, Josefin igår. Vid elva gick alla till frimis och då gick vi hem, för jag var trött och en tråkig tjej som ville sova. Får se om vi kanske följer med Desse ut ikväll istället :) Annars ska vi kolla på Robinsson och ha lördagsmys!

Imorgon ska jag träffa Amanda, vi ska och handla julklappar åt våra pojkar. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa. Har hittat massa saker åt honom, men pengarna räcker inte till allt så måste välja ut några saker bara ;) Sen efter shoppingrundan ska vi gå på Ohelga natt, Lollo är gästartist och det tycker jag är fräänt!! Vi är gamla klasskompisar, sen vi gick på Karl Johan skolan :) Sen är Ernst, Brolle och Charlotte Perelli också med! Det kommer blir tokmysigt tror jag, och på julafton kl 20.00 visas det i tv4. hih!

Nu ska jag pussa på min syster, för vi har inte setts på massa med dagar. Hejdå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0